Hvordan kan jeg forberede meg best mulig før første konsultasjon?

1. Skriv gjerne ned hva du har spist de siste 2-3 dagene.
2. Skriv ned alle dine faste medisiner.
3. Hvis du har tatt blodprøver de siste 3mnd, er det lurt å ta de med.
4. Kom som du erJ!

Jeg er ikke overvektig men har andre utfordringer, kan du hjelpe meg?

Absolutt. Vi jobber også med høyt blodtrykk, uheldig kolesterol, insulinresistens, PCOS, matintoleranser, mage og tarmproblematikk, stoffskifte og diabetes

Hvor mange oppfølgingstimer trenger jeg?

Dette er veldig individuelt. Vi diskuterer dette under vår første konsultasjon, slik at du er forberedt både mentalt og økonomisk hvor mange oppfølgingstimer eller hvilken Helsepakke du vil trenge.

Må jeg ha Helsepakke / oppfølging?

Nei, du kan betale for hver gang du er hos Vektklinikken, men både erfaring og studier viser at oppfølging er viktig for å oppnå varige endringer

Må jeg gå på Eurodiet?

Nei, dette avtales individuelt. Vi skreddersyr også diett med vanlig mat.

Jeg bor langt unna og får ikke veid meg hos deg, hva gjør vi?

Vi tilbyr både video- og telefontimer. Du kan enkelt bestille en mindre Tanitavekt via Eurodiet nettbutikk. En helt vanlig vekt duger den ogsåJ

Jeg har nådd målet mitt, hva nå?

Vi anbefaler en oppfølgingstime hver 6. måned de neste to årene. Samtidig kan du alltid kontakte Hege på mail eller telefon dersom du har noen spørsmål eller utfordringer.

Har dere avbetalingsordning?

Vi har ingen avtaler med kreditorer. Men dette kan avtales individuelt, hvor vi blir enige om å for eksempel dele et klippekort i to eller tre betalingsomganger.

Jobber du for Fedon Helse?

Jeg har jobbet for Fedon Helse i 16 år før jeg startet opp for meg selv i 2021.

Vektklinikken har tett samarbeid med Fedon Helse.

Jeg har problemer med å bestille produkter på Eurodiet nettsiden.

Kontakt Eurodiet kundeservice, de er alltid behjelpelige. Tlf:21 05 30 60 
Telefonen besvares alle hverdager kl. 10:00-12:00 og kl. 13:00-15:00 

Vektklinikken kan også hjelpe deg med bestilling under våre konsultasjoner, der vi sender bestillingen inn for deg.

Eurodiet erklæringen min har gått ut, hva gjør jeg?

Kontakt oss på e-post eller send SMS, så ordner vi dette fortløpende. 

Dersom det er et halvt år siden sist du var hos Hege, vil Hege gjerne se deg til en oppfølgingstime. Eurodiet-produkter krever medisinsk oppfølging.

nb_NONorwegian